
6.30 do 8.30 odbywają się zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, prace
nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym, stymulującym,
zabawy dydaktyczne poszerzające temat z małym zespołem bądź indywidualnie, ćwiczenia
poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem, przygotowanie do śniadania;
8.30 do 11.45 odbywa się śniadanie, następnie zajęcia dydaktyczne inspirowane przez
nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej,
językowej, matematycznej, zabawy ruchowe, spacery w celu dydaktycznym lub
rekreacyjnym, zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań, prace nauczycielki
indywidualne lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym, stymulującym,
korekcyjnym, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, przygotowanie do obiadu, zabiegi
higieniczne, rozpoczęcie obiadu;
11.45 do 13.45 ma miejsce obiad, a następnie odbywają się zajęcia programowe takie jak opowiadanie lub czytanie bajek, zabawa w teatr, zabawy uspokajające i relaksujące, spacer, zabawy w ogrodzie lub w kącikach zainteresowań, odpoczynek na leżakach w najmłodszych grupach dzieci, przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne, rozpoczęcie podwieczorku;
13.45 do 16.30 to czas na podwieczorek oraz prace nauczycielki o charakterze
korekcyjnym, wyrównawczym, stymulującym i obserwacyjnym, gry planszowe z małym
zespołem dzieci, gry i zabawy dydaktyczne, zabawy w ogrodzie, zabawy w kącikach
zainteresowań według wyboru dzieci.
